Marketinginspanningen van Groep Felix krijgen flinke boost.
Eén en één is drie: we bundelen expertise en ervaring om de gewenste groei te realiseren.
Met vier vestigingen, meer dan 100 medewerkers en drie merken, is Groep Felix een familiebedrijf om in de gaten te houden. Service en kwaliteit spelen in deze garage sinds 1978 al een cruciale rol, en ook broers Ben en Tim Quirijnen – achter het stuur sinds 2012 – hebben die waarden in de vingers. Samen met een professioneel team schakelt dit bedrijf systematisch een versnelling hoger voor hun klanten. Hands-on én flexibel! Hun sterktes? Die liggen in fleet, de elektrificatie van je wagenpark en lichte vrachten.
Groep Felix wil verder groeien, maar botste in dat proces op enkele digitale pijnpunten. Hun aanwezigheid en activiteit op socialemediaplatformen zoals LinkedIn mocht zeker groeien en nieuwe B2B- en B2C-klanten zijn meer dan welkom. Er lagen al heel wat marketinginspanningen op tafel, ze rendeerden gewoon nog niet voldoende.
InterMedia werkt nauw samen met de marketingmanager van Felix. Eén en één is drie: we bundelen expertise en ervaring om de gewenste groei te realiseren. We zetten stevig in op conversiecampagnes op sociale media om leads te verzamelen. Die wisselwerking tussen onze familiebedrijven maakt van deze samenwerking een duurzaam langetermijnproject.
Kleine en grote inspanningen leveren op. Zo sloten we Q1 van 2023 af met 276 nieuwe leads in de conversiecampagne die het ervaren salesteam van Felix verder oppikt om uit te nodigen in de toonzaal. En met Electric Friday organiseert Groep Felix nu gratis infosessies rond het thema elektrificatie in samenwerking met partners TCOFLEET, Pluginvest, Salar en Van Herck & Co. Kennis in huis? Die delen ze bij Groep Felix gewoon met anderen. Transparant met een mooie focus op duurzaamheid.